czwartek, 12 stycznia 2017

Przemyślenia

Dostałam na fb kilka pytań od osób lalkujących..
Powtarza się pytanie "skąd mam  tyle czasu"

Odpowiem pytaniem na pytanie.. 
Ile czasu zajmuje Wam wypicie kawy czy herbaty?
Właśnie tyle czasu zajmuje mi zrobienie zdjęć...
Jakieś 15 minut...
Jeżeli brakuje czasu w tygodniu, to w wolnym dniu można zrobić kilka sesji "na przyszłość".. wystarczy chcieć..

Dziwią mnie wpisy, że ktoś nie robi wpisów na blogu, bo nie ma komentarzy.. A bloga to prowadzi się dla komentarzy czy dla siebie?

Ja nie mam wielu komentarzy, ale ponad 5 lat temu stworzyłam świat Zuzi i kontynuuje go do dziś.. 
Dla siebie, nie dla komentarzy..

Zrobienie zdjęć w plenerze to 10-15 minut w drodze do taty.. 
Mam dom, rodzinę, prace.. ale miniaturowy świat to moja ucieczka i jeżeli nie mogę zrobić zdjęć w plenerze to robię w domu.. żeby blog nadal istniał i świat Zuzi też..
Fajnie wplatać codzienność w ten idealny świat.. 
Dodam że nie mam domku z ogródkiem a mikro mieszkanko w bloku.. więc tym bardziej trudno o plenerowe zdjęcia..

Takie moje marudzenie.. ale dosyć tego.. 
To świat Zuzi i tak oto przedłużyła nam się dziś droga ze szkoły do domu..

Nasz las do zdjęć





Plecak na bok i lepimy bałwana :)





Tak wygląda nasz "plan zdjęciowy" 


Plecak na plecy i do domu..



Nasz las jest obok osiedla..





11 komentarzy:

  1. Ja też nie cierpię na nadmiar komentarzy ale wiesz gdzie to mam.. ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis i zdjęcia 😊Jak się chce to można wszystko!Pozdrawiam 😘

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. I agree, you should be enjoying you hobby for yourself, not for attention. I love all of your photos :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja oglądam wszystkie Twoje zdjęcia :) I na blog też czasem wchodzę, i hurtem czytam jak leci :D Pozdrawiam i zapraszam czasem i do mnie, u mnie lalki różne ale najbardziej uwielbiam moje Tangkou <3 http://duperelos.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  7. Dago, wiesz, blogi faktycznie nie są dla komentarzy - ale o ile przyjemniej się zrobi, kiedy ktoś da znak, że przeczytał post! Ja staram się odpowiadać na wszystkie komentarze, i zwyczajnie, kiedy przy nowym poście zobaczę ,,komentarze: 1" to cieszę się jak głupia :3

    OdpowiedzUsuń
  8. I brawo Ty! ;-) A Zuzinka kochana wygląda cudnie w tej czapeczce :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Często zaglądam , co do komentowania to musiało by byc ciągle to samo- o jak fajnie ubrana Zuzia, jakie fajne zdjęcie etc...
    Podziwiam ze Tobie się chce tak regularnie zamieszczać posty,bo mi się bardzo nie chce
    Nawet jeżeli mam zdjęcia. Oba blogi prowadzę w zasadzie dla siebie jako formę pamiętnika.
    Komentarze zawsze miło dostać:)

    OdpowiedzUsuń