niedziela, 11 października 2015

Niedzielnie..

Jakiś czas temu robiłam sweterki z kotkiem dla pewnej małej gwiazdeczki.. Zuzia dostała kamizelkę z kotkiem i cieplutkie kapcie :)




Dostała tez siedzisko, żeby nie siedziała na podłodze :)                                                                         

Pilot, tv i play station to najlepsi niedzielni przyjaciele :)                                                                         






Jest jeszcze jeden przyjaciel.. nie tylko niedzielny :)                                                                          




Pozdrawiamy niedzielnie i dziękujemy że do nas zaglądacie :)




3 komentarze:

  1. Witam
    Od paru tygodni jestem fanką Zuzi i z radością obserwuję jej poczynania.
    Pytania mam odnośnie sweterka z kotkiem.
    Czy mogłabym zamówić dla mojego maluszka - takiego samego jak Zuzia, właśnie taki sweterek z długim rękawem i kolorystyczne kapciuszki do niego?

    OdpowiedzUsuń
  2. kamizelka z butkami tworzą świetny zestaw ♥
    podusia podbiła me serce również - pilot zadziwił...

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweterek z kotkiem jest ulubionym mojej Paskudy i moim. Robisz cudowne te miniaturowe ubranka :)

    OdpowiedzUsuń