sobota, 24 lipca 2021

Zmiany

 Pisałam jakiś czas temu,

 że Zuzia się rozpada po 10 latach "użytkowania"

Zamówiłam ciałko i nowego wiga..

Udało mi się kupić ciałko pomimo,

 że nie jest produkowane od 2006 roku


Stopki są cudowne


Strój kąpielowy szyłam w 2016 roku :)


Ciałko różni się minimalnie od poprzedniego..
ma dłuższe nogi o 1cm i ciut większe stopy




Już zapomniałam jakie potrafi być stabilne















Przy okazji zmiany ciałka zmieniłam też wiga.. 
Jest taki jak poprzedni, ale nowy.. mniej wyczesany :D
Burza włosów 
Oczywiście zachwycam się stopami,
 które idealnie wyglądają w sandałkach









3 komentarze:

  1. Wspaniale, że Zuzia ma już nowe ciałko. Może teraz śmigać z Łatkiem na spacery, bawić się i dokazywać bez obawy, że coś po drodze się popsuje.

    OdpowiedzUsuń
  2. To już duża dziewczynka, starsza, więc i ciałko ma większe :-) Idealnie się złożyło! Faktycznie, fajne stópki :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zuzi się urosło. :D Nawet wygląda na dojrzalszą na zdjęciach. :D
    Teraz tylko pozostaje cieszyć się z możliwości nowego ciałka. ;)

    OdpowiedzUsuń