sobota, 30 grudnia 2017

Podsumowanie 2017 roku

* Uwaga.. bardzo długi post.. *




Jak co roku robię podsumowanie tego co się działo..
Ogólnie rok 2017 był bardzo dobry.. Poznałam wiele osób, niektóre osobiście..
Spełniło się kilka moich małych marzeń i jedno duże..

Nie obyło się też bez przykrej sytuacji..
Na początku napisze o tym co złe bo większość wpisu będzie tylko dobra. 
Od jakiegoś czasu (i robi to nadal) niejaka Gabrynia sieje plotki na mój temat. 
Powiem tylko tyle, że kiedyś byłam dla niej inspiracją.. ( tak pisała)
Niestety po jej transakcji z Ozuszką ( w 2014 roku) uznała, że nie ona jest winna sytuacji tylko ja.. 
Nota bene co ja mam z tym wspólnego to nie wiem.
Teraz nawet sieje plotki, że to ze mną miała tą sprawę..
I każde zło które ją spotyka to moja wina.. 
No cóż, ja tylko nie odpowiadam za głód w Bangladeszu i koklusz.. 
reszta to moja sprawka :D

Pokażę tylko do czego doprowadzają jej plotki..
Niejaka Beatka, Brokuła, Kyuo i Dżema tak pisały w styczniu..
Dodam, że nigdy nie zamieniły ze mną słowa, tak samo jak Gabrynia po 2014 roku
Sprawa została przekazana do fb





Jedyne co mogę dodać to taki mem


Każda inteligentna osoba poskłada sobie dwa do dwóch..
Pracuję, mam dom i rodzinę, 84-letniego tatę, do tego świat Zuzi i szyję na ebay, żeby odbudować to co straciłam w pożarze w 2013 roku..
Moja doba musiałaby mieć 48 godzin żebym miała czas na plotki, knucie i zgłaszanie..

Taki kolejny mem dla tych którzy słuchają takich bzdur (dowiedziałam się również, że jestem wulgarną chamką)


Koniec tego złego.. Teraz tylko spam dobrymi rzeczami które nas spotkały :)

* 2017 *

W styczniu była zima :)





W lutym zaczęłyśmy pierwsze zmiany w latarence Zuzi..


Byłyśmy w Warszawie, gdzie poznałyśmy cudowne osoby..





W marcu byłyśmy w Sopocie :)




Dalsze zmiany w Zuzi latarence..


W kwietniu były święta, wiosna..



Maj był trochę deszczowy..




W czerwcu odkurzyłyśmy przyczepę..


Były piękne dni, zakończenie roku..




Lipiec.. wakacje..



Dalsze zmiany w pokoiku..


Sierpień.. kolejne spotkanie lalkowe tym razem w Gdańsku






Koniec wakacji..


 I początek szkoły..



Relaks




Październik to jesień.. grzybki..




Halloween



Listopad.. kolejny wyjazd, tym razem Warszawa..







Dalsze zmiany w latarence..




Listopad to także czas kiedy spełniło się moje największe marzenie



Grudzień.. czas zimy, świąt..






Rok dla mnie bardzo udany.. 
Nadal będę tworzyć malutki świat Zuzi bo to jest coś co kocham.

Podsumowanie dziś, bo jutro mamy zamiar się dobrze bawić :D
Dziękuję wszystkim, którzy do nas zaglądają a odwiedzin sporo.. 
..ponad 136 tysięcy



8 komentarzy:

  1. Udany rok!
    Plotkami i złośliwościami się nie przejmuj, nie warto tracić zdrowia i humoru na głupoty.
    Pozdrawiam i życzę udanego przyszłego roku 2018.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo.. co do plotek to staram się nie reagować, ale jeżeli ktoś namawia do zgłaszania mi konta tylko po to żeby "napsuć mi krwi", bo nie radzi sobie z tym, że ludzie mnie lubią, nie mogło zostać bez echa. Powiadomiłam fb i przekazałam screeny.. to tylko 1/8 tego co przekazałam do fb

      Usuń
  2. Oglądam przygody Zuzi zawsze z przyjemnością, jest uroczo animowana, do tego podziwiam wierność pomysłowi i pracowitość.

    Nie jestem na FB w żadnej grupie, wiec:) mnie omija wiele tego typu durnych hece .
    Ale rozumiem ze to może irytować, tylko ze głupi uwierzy a mądry nie:).

    Wiec życzę:)) wielu mądrych ludzi... w tym nowym roku




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo.. ja po prostu nie rozumiem czemu ta osoba uczepiła się mnie jak przysłowiowy rzep do psiego ogona.. i do tego otoczyła się mało inteligentnymi osobami.. Bo tak jak piszesz.. mądry ma rozum i nie uwierzy..

      Usuń
  3. I mnie na fb w ani jednej grupie nie ma, więc mam święty spokój. I Tobie tego życzę. :)

    Przegląd z roku z Zuzią jest przecudowny! :) Wiele mnie ominęło, bo trafiłam tu niedawno, w wolnej chwili muszę sobie usiąść z kawą i pooglądać wszystko na spokojnie.

    Jestem pod ogromnym wrażeniem świata, który stworzyłaś dla Zuzi.

    Wszystkiego dobrego na Nowy Rok! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na fb mam profil i stronke.. jestem na dwóch grupach polskich i reszta grup zagranicznych.. Odeszłam z polskich bo znudziła mnie ludzka zawiść.. co do świata Zuzi.. będzie nadal nawet gdyby miał byc tylko dla mnie.. właśnie leci do nas z Tokyo nowe ciałko dla Zuzi bo to się wysłużyło przez 7 lat

      Usuń
  4. Super, że świat Zuzi ciągle się rozwija. To coś pięknego :). A pani jest bardzo silną osobą i to bardzo mi się podoba :).
    No i nie ma co się przejmować osobami, które nie mają za grosz rozumu w głowie :). Najważniejsze to robić to co się kocha :).
    Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo.. czasami mam serdecznie dość. co innego gdybym cokolwiek zrobiła tej Gabryni.. ale jak widać po screenach dziewczyna wymyśla bzdury i wychodzi na to że sama już nie wie z kim robiła interesy.. pogubiła się we własnych kłamstwach... świat Zuzi nadal będzie i już planujemy na 2018 rok kolejne wycieczki po kraju.. również planuje zakup kilku rzeczy do zdjęć i filmików.. czy się uda? czas pokaże.. rok 2018 się jeszcze nie zaczął

      Usuń