czwartek, 25 sierpnia 2016

Książeczki

Czy ja już mówiłam, że mam wspaniałego starszego brata?
Opracował i podrukował mi książeczki.. ja tylko posklejałam
Zuzia jest u mnie kolejny rok więc i podręczniki do kolejnej klasy potrzebne :)

Takie nasze "zakupy"



Mamy już część podręczników..




Również nowe książeczki do czytania



Zuzia od razu zabrała się za "Karolcie"
Pamiętacie? to o dziewczynce i koraliku :)



Taki zestaw książeczek mamy :)


Teraz czekam na wydruk zeszytów i pozostałych podręczników :)

2 komentarze:

  1. ooo to już szkoła wielkimi krokami przychodzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Starsi bracia są świetni :-) Ja niestety nie mam rodzonego starszego, ale kilku przyszywanych. Zawsze mogę na nich liczyć - szczególnie na jednego z nich (także w kwestiach lalkowych). Świetne książeczki :-) Zuzia to ma z Wami raj ^_^

    OdpowiedzUsuń